نرم افزار مورد نیاز برای برنامه نویسی plc fatek

نرم افزار winproladder برای برنامه نویسی PLC FATEK استفاده می شود. برای برنامه نویسی پی ال سی فتک باید از برنامه winproladder استفاده کنیم. نرم افزار winproladder یک نرم افزار ساده و کاربردی است که به راحتی می توان از طریق آن برنامه های بسیار کاربردی برای انواع plc fatek را برنامه نویسی کنیم.
ما در این آموزش قصد داریم نحوه نصب برنامه winproladderرا به صورت کاملا تصویری آموزش دهیم و نصب وین پرولدر در دو مرحله انجام می شود. که در ادامه آموزش های لازم جهت کار با این برنامه و استفاده از برخی توابع آن آموزش داده می شود. اما اول نحوه نصب برنامه را به صورت تصویری آموزش می دهیم.

نرم افزار مورد نیاز برای برنامه نویسی plc fatek

مرحله۱:
برای شروع و نصب برنامه در پوشه همراه این آموزش، به فایل PLC FATEK رفته و در پوشه WinProladder-Software ابتدا بر روی setup ای به نام WPlad300-12308-ENU کلیک نموده و مراحل را مانند اشکال زیر طی کنید.

مرحله ۲:
حال باید در مرحله دوم شبیه ساز سیستم را نصب کنیم. برای این کار در پوشه همراه این آموزش،به فایل PLC FATEK رفته و در پوشه WinProladder-Software این بار بر روی فایلی به نام (WinProLadder2.5(simulation کلیک نموده و بر روی فایل setup ی به نام WPlad250-12905-ENU کلیک نموده و مراحل را مانند اشکال زیر طی کنید.

 

نصب نرم افزار به اتمام رسیده اکنون می توانید از برنامه استفاده کنید.

برای دانلود نرم افزار های مورد نیاز اینجا کلیک کنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید