امروزه دیگر تابلو های فرمان رله کنتاکتور در حال منسوخ شدن هستن و سیستم های جدید مانند تابلو  PLC و HMI جایگزین مدارات فرمان قدیمی شده اند.

ساخت تابلوهای  PLC و HMI

بسیاری از دستگاه ها و ماشین آلات تولیدی هستند که امروز در صنعت کار می کنند و سالهای زیادی هست که با همان تابلو برق قدیمی در حال کار هستند.

این تابلو های قدیمی باعث خرابی های زیادی در عملکرد دستگاه می شود و دستگاه خاموشی های زیادی رو به کارگاه اعمال کند و موجب عقب افتادن سفارش های مشتری و نارضایتی های آنها می شود.

اگر این روند ادامه پیدا کنه و هر روز یه قسمت از دستگاه یا خط تولید غیر فعال باشد، این غیر فعال ها به مرور گاهی موجب حذف یک یا چند دستگاه از فرآیند می شوند.

حذف دستگاه یعنی هزینه گزاف خرید دستگاه مجدد و از بین رفتن مقداری از سر مایه در گردش برای شما مدیران عزیز و این یعنی از دست رفتن کلی فرصت از دست شما برای کار کردن و سود بیشتر در بازار

شرکت هوشمند سازان گشایش با هدف اتوماسیون سیستم های قدیمی پا به عرصه فعالیت گذاشته با plc کردن تابلو برق های دستگاه های قدیمی باعث احیای دوباره ماشین آلات می شود.

مزایای تابلو  PLC و HMI

  • خرابی های ناشی از برق ماشین آلات رابه شدت کاهش داده می شود.
  • دستگاه انرژی کمتری مصرف می کند.
  • در صورت خرابی خیلی سریع و حتی از راه دور و خواندن خطاها بدون وجود متخصص خاصی و توسط اپراتور (در اکثر عیب های پر تکرار ) و راهنمایی ما از پشت تلفن ، قابل حل و راه اندازی هستند.
  • امکان گزارش گیری از کار اپراتور ها وجود داره این یعنی کم کاری های اپراتوری به صفر می رسد.
  • فرآیند شما همیشه با یک استاندارد خوبی تکرار می شوند و کم حوصلگی های اپراتوری روی خروجی محصول از بین میرود ، و این یعنی اینکه شما همیشه یک محصول با خروجی یکسان با یک کیفیت تعریف شده دارید.
  • برخی از فرآیندها را می توان اتوماتیک کرد و خود دستگاه با سرعت بالاتری انجام بدهد و این یعنی از همان دستگاه و همان اپراتور با همان میزان ساعت کار، خروجی و تعداد محصول بیشتری را گرفتن و این در کل مدیریت شما یعنی با همان امکانات موجودی که در دست دارید و همان هزینه های جاری ثابت، محصول بیشتری تولید می کنید و فرآیند تولیدی شما را سود آورتر می کنید.

ما در خدمت شما هستیم در سراسر ایران به صورت کاملا رایگان امکان اتوماسیون فرآیند و ماشین آلات تولیدی شما رو بررسی کرده و هزینه های آن را برای شما محاسبه می کنیم.

با مشاوران ما تماس بگیرد