آیا نیاز به دریافت قیمت فروش پمپ هیدرولیک پیستونی دارید و قصد خرید پمپ هیدرولیک پیستونی دارید؟

نیاز به مشاوره برای انتخاب پمپ هیدرولیک دارید؟

با گروه هیدرولیک صوفی در تماس باشید.

فروش پمپ هیدرولیک پیستونی

تعریف کلی پمپ پیستونی :

پمپ های پیستونی از نوع پمپ های جابجایی مثبت و رفت و برگشتی )دارای چندین سیلندر و پیستون ( هستند. پمپ های پیستونی داری طرح ها و اندازه های مختلف می باشند و دارای کاربردهای فراوانی هستند.

پمپ پیستونی با دارا بودن بیشترین نسبت توان به وزن، از گرانترین پمپ ها هستند و در صورت آب بندی دقیق پیستون ها می تواند بازدهی بالایی را داشته باشند.

جریان سیال در این پمپ ها بدون ضربان بوده و به دلیل عدم وارد آمدن بار جانبی به پیستونها دارای عمر طولانی می باشند.

از نظر طراحی پمپ های پیستونی به دو دسته شعاعی و محوری تقسیم می شوند.

دریافت قیمت فروش پمپ هیدرولیک پیستونی با ما تماس بگیرد.

فروش پمپ هیدرولیک پیستونی

فروش پمپ هیدرولیک پیستونی

اساس کارکرد پمپ پیستونی :

در این نوع پمپ، پیستونها به وسیله دسته ای که یک سوی آن بر روی چرخ دواری قرار گرفته است، در جهت بالا و پایین حرکت می نمایند.

هنگام حرکت پیستون به طرف بالا، دریچه خروجی در اثر مکش و نیروی ناشی از برگشت جریان از مجرای خروجی بسته شده و در اثر نیروی مکش ایجاد شده در داخل سیلندر، دریچه ورودی باز و مایع به درون محفظه پمپ مکیده می شود.

هنگامی که پیستون به طرف پایین حرکت می نماید، دریچه ورودی بسته شده و دریچه خروجی باز می گردد و سیال محبوس در محفظه و تحت فشار پیستون به مجرای خروجی انتقال می یابد. تکرار این عمل سبب انتقال سیال از یک محل به محل دیگر می گردد.

پمپهای VPPL ازنوع پیستونی جابجایی متغیر محوری با صفحه زاویه گیر متغیر می باشند. این گروه از پمپها مناسب برای مدار های حلقه باز و فشار های میانی می باشند.

حجم جابجایی پمپ با سرعت گردش محور و زاویه صفحه زاویه گیر متناسب است.حداکثر و حد اقل محدوده زاویه این صفحه بوسیله پیچ های قابل تنظیم کنترل می شود.

دریافت قیمت فروش پمپ هیدرولیک پیستونی با ما تماس بگیرد.