قیمت پارکینگ هوشمند طبقاتی مکانیزه به چندین عامل بستگی دارد که چند مورد آن عبارست از:

  1. انتخاب نوع پارکینگ: مانند روتاری، پازلی و پلتفرمی که هر یک قیمت و شرایط نصب متفاوتی دارند که در ادامه به توضیح انواع پارکینگ هوشمند اشاره می شود.
  2. ارزش زمین: در زمین های که ارزش بیشتر دارند باید از پارکینگ هوشمند روتاری استفاده کرد چون حدود ۳۰ متر مربع مساحت نیاز دارد.
  3. تعداد جای پارک
  4. تعداد طبقات

 

قیمت پارکینگ هوشمند طبقاتی مکانیزه

پارکینگ هوشمند طبقاتی مکانیزه یک راهکار اساسی هست برای اینکه شما داخل همان فضای کمی که دارید بتوانید ماشین های بیشتری پارک کنید. و این را به شیوه های مختلف می توان ایجاد کرد از قبیل:

پارکینگ پلت فرمی هوشمند

حذف فاصله بین دو ماشین که پشت سر هم پارک می کنند. (حذف راهروهای ورود و خروج ) بدون اینکه مزاحم  هم باشند.

اساس کار پارکینگ پلت فرم مکانیزه هوشمند به این صورت هست که زیر ماشین های که توی ردیف دوم به بعد قرار می گیرند یک صفحه متحرک می گذاریم که قابلیت حرکت به سمت چپ و راست را دارند.

و به این صورت می توان ماشین هایی که پشت سر هم پارک شده اند را بیرون بکشیم بدون اینکه مزاحم همدیگر باشند.

و تمام این کارها به صورت اتوماتیک و هوشمند انجام می شود و فقط شما شماره پارکینگ مربوط به خودتون را روی صفحه کلید انتخاب می کنید و بقیه کارها را پارکینگ  مکانیزه هوشمند  به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

پارکینگ پلتفرمی چیست

                     پارکینگ پلتفرمی

پارکینگ پازلی هوشمند مکانیزه

شیوه دیگر که می توان در همان فضای موجود تعداد پارکینگ بیشتری ایجاد کرد استفاده از  همان فضای پیلوت ساختمان  می باشد.

که برای این منظور باید ارتفاع پیلوت را حدود چهار متر و بیست سانتیمتر در نظر بگیریم البته می توان از زیرزمین هم کمک گرفت و با استفاده از پارکینگ مکانیزه پازلی تعداد فضای پارکی که داریم  رو دو یا سه برابر کنیم.

پارکینگ پازلی یکی از انواع پارکینگ مکانیزه

  پارکینگ پازلی یکی از انواع پارکینگ مکانیزه

پارکینگ روتاری

شیوه دیگر این است که در کنار ساختمان  یا داخل خود ساختمان یک فضای۶*۵ متر ( حدود سی متر مربع ) در نظر بگیریم و در همین فضای کم با استفاده از  پارکینگ مکانیزه روتاری از ۸ تا ۱۶ جای پارک را برای ساختمان مذکور تامین کنیم .

برای مشاوره و امکان سنجی و تعیین حدود قیمت پارکینگ طبقاتی هوشمند مکانیزه با متخصصین شرکت پلاس پارکینگ تماس بگیرید خوشحال میشویم بتوانیم کاری برای شما انجام دهیم.

 

فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید پارکینگ مکانیزه

                        پارکینگ روتاری

هزینه ساخت پارکینگ مکانیزه و لیست قیمت پارکینگ طبقاتی

لیست قیمت پارکینگ مکانیزه